Tokyu Resort Service
(株)東急リゾートサービス
ホテル・旅行 / 不動産 / アミューズメント・レジャー / その他サービス
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(株)東急リゾートサービス
常に高みを目指して、 サービスにも磨きをかける Always aiming for high goals, Also refine service
舟橋 将貴 Masaki Funabashi
氏名: 舟橋 将貴 Masaki Funabashi
入社年月: 2016年2月
出身学校: 立教大学 社会学部
職種: ホテルフロント Hotel Front Desk
常に高みを目指して、 サービスにも磨きをかける Always aiming for high goals, Also refine service
現状に満足せずにどんどん成長していこうという会社の考え方、そして人事の方の人柄の良さに惹かれたのが入社のきっかけです。実際、上の者が成長戦略の会議をしていたりして、本当にどんどん変わっていこうという気風はあるのだと思います。そんな会社に見合うよう、今私ができる精一杯のサービスをしようと考えています。私の場合、お客様に対応する上で一番気を付けているのは笑顔です。笑顔を向けられて嫌な思いをする人はいないですよね。それに、お客様が最初と最後にスタッフと言葉を交わす場は私がいるフロントです。なので、もし宿泊中に何かあったとしてもすぐに気づき、お客様にご満足いただけるようフォローができる人でいたいですね。小さなことに対しても常に成長マインドを持ち続け、5年、10年経った頃には今とは全然違う場所にいるようにしたいと思っています。

The company's idea of ​​growing rapidly without being satisfied with the current situation, and being attracted by the good personality of personnel affairs is a catalyst for joining the company. Indeed, I think that there is a strong desire for managers to make a meeting of growth strategies, and to really change more and more. In order to meet such a company, I am thinking of making the utmost effort I can do. In my case, the most important thing in dealing with customers is smiles. No one has a bad feeling when he is smiling. Also, the place where customers interact with the staff at the beginning and the end is the front desk where I am. So, if anything happens while you are staying, I would like to be a person who notices immediately so that you can follow up to satisfy our customers. I constantly keep a growing mind against small things, I hope to step up a lot after 5 or 10 years.
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